1139


f1000026

1139
11:09am

göğüm öyle yağdı ki denizlerimle birleşti. gökle denizin birleştiği yerdeyim; döndüğüm her yer gök, her yer deniz. kollarımı gerinerek açıyorum; avuç içlerimin baktığı yer deniz, avuçlarımın döndüğü yer gök. her yerinin döndüğü yer benim, her yerin benim…

göğümle denizimin birleştiği yerden izliyorum seni. her çırpınışını öngörerek, her kulaç atışında sana “kollarını aç.” demiştim; göğümde kollarını açarak salınman gerekirken, tüm koyu gri bulutlarımı dövdün. dünlerin hepsinde, kendini bırakmaman gereken yerlerimde, grilerime süzüldün. gıpgri denizlerime, daha da içime, içinde olduğun yerde, derinde, kollarım daha da uzandı sana. denizlerim gök taklidi yapıyordu sende.

dün üzerimde biriken tüm yosunlara ağlarken, bugün bulutlarım tarafından çok uzaklara taşınıyorlar. gökle denizin birleştiği yerdeyim. göğüm öyle yağdı ki, denizlerimle birleşti.

photo. info: me at 2848 with Lomo by me.

alaska gulf

Leave a Reply

