449


449
8:41pm

insan kafalarının, piksel tanecikleri halinde, tam doldurduğu geniş bir yol… mükemmel şehircilik anlayışıyla, mükemmel ruhsuzlaştırılmış minimal terör alanı bu yol, mükemmel planlanmış eğlence anlayışıyla, belirlenmiş sıkıcılığıyla, geçen her haftanın sonunda, hafta boyunca intihar terapisi yapıyormuşcasına bana, beni nihai sonuna bir seviye daha yaklaştırır.

yedi günah gibi yedi rengini tozlu gökkuşağından almış sayısız pikselden oluşan bu blok, kendini bölecek tek bir kavramın bile olamayacağı; öngörülmüş hareketiyle, eş zamanı kıpırdamalarla, gözün algı eşiğinden çok daha düşük bir hızla değişiyor. algıyı dürten o rahatsız edici minik etki ise ani renk değişimini farketmek. o da, sıkıcı eğlence yoluna, onun olmasına izin veren yolu çevreleyen binalardan birinin tepesine çıkıp izlersen.
mükemmelliklerini bozacak tek şeyi mükemmel olmayan ben, mükemmel olamadığımdan çıktığım bu terastan, mükemmel uçuşunu yaparak, planlı dimağları kusursuzca reklamlayacak olan bu zeplinin düşüşünü izliyorum.
düşüşün mükemmelliğini, mükemmelliklerini kaosla kutlayışlarını sadece ben izliyorum. dolunayın kusursuzluklarını örtmesinin bitişini, yeni ayın sivri ucu kaldırıyor, ben izliyorum.


2 responses to “449

Leave a Reply

