599


599
03:47pm

kafamın içinde orkalar dolaşıyor. daha rahat dolaşmaları için onlara tuzlu sular üretiyorum.
kafamın içinde büyük siyah beyaz orkalar dolaşıyor. siyahları gözlerini saklıyor, beyazları büyük cüsselerinin karanlıkta farkedilmelerini sağlıyor. kafamın içinde dolaşan yedi büyük orka kalbimi sıkıştırıyor, onları sevmeye çalışırken avuçlarım acıyor. sarılamıyorum hiçbirine, kollarımın arasından kayıp gidiyorlar.
öyle derinleşti ki, küçücük kalan kafamın içinde kuyrukları bile birbirine değmiyor. yedi büyük orka kafamın içinde, siyah beyaz renklerine rağmen daha da fazla renk vermemi istiyorlar onlara. hiçbiri sevmeme izin vermiyor kendilerini. gözlerime bakmak için yaklaşıyorlar, burnumun ucunda altı tonluk bir memeli, yüzmesi için yarattığım tuzlu sularda birbirimize bakıyoruz. elimi kaldırdığım anda uzaklaşıyor, sevdiğim her şeyin hayatımdan çıktığını bildiklerinden, onları sevmeme engel olmak için uzaklaşıyor. başımı öne eğdiğimde çığlıklarını duyuyorum.
hiçbir zaman yedisini de aynı anda görmedim, biri ya da bir kaçı hep eksikti. yarattığım okyanusta altı tonluk bir şeyle bakışıyorum zaman zaman. anlatacak öyle çok şeyi var, bakışları öyle dolu soracak çok soru var, ben de onun gibi sadece durup gözlerime bakıyorum.
yere basmaya çabalamayı bıraktığımda, vücudumun kendi halinde salınışında, bu tuzlu sularda, yedisinin de etrafımda dolaştıklarını hissediyorum, dokuz metrelik dev balıklar yüzüyor etrafımda. kollarım açık, avuçlarıma birinin burnunun değmesini bekliyorum çaresizce. soğuk ayaklarımın altında hissettiğim yüzgeçlerindeki yırtıklardan sıyrıklardan ayırt ediyorum yedisini de. siyahların daha koyu siyah, beyazlarının daha açık beyaz olduğunu gösterebilecekleri daha çok renk istiyorlar benden. tenimin rengi bile soluk, ne verebilirim ki onlara?

Leave a Reply

