üç gün


7 ocak 2007

717
yaz.
yaz.
yaz.
yaz. aynı pozisyonda, aynı yollardan defalarca geçmesine karşın, biraz başını kaldırıp tekrar ettiğinde her zaman yaptığını, nasıl afallar tüm fizikselliğiyle ruhumun kandini aşağılamasından, yersiz gelen bir gülücük gibi. aynı yollardan geçiyorum zamanlardır ve biliyorum daraldığımdan, bu afallamanın beni silkip huzur vereceğini. tüm harfleri düğümlüyorum, anlamlaştırabiliyorum, sonunda aklımın yanlızlıklarından kurtulup benliklerine kavuşmalarının rahatını hissettiriyorlar bana.

8 ocak 2007

817
paralel zaman yatakları çakışıyor birbirleriyle, toparlanmaya çalıştıkları oluklar, sonsuz keskin kesişimler oluşturuyor. ben daha ötesindeydim bu içime akıttığım manzaranın. daha gür, daha çekingen ve ahenksiz ama senkronize. seni bir oluşta bu kesişimde şekillendireceğim duygusuna direniyorum. avuç içlerime her baktığımda gördüğüm bu nehir yatakları bana kendimi ve seni benden ne kadar sakındıracağımı hatırlatacak, aynı bedendeki bu avuçların çizgileri nasıl birbirinin simetriği de, aynısı olmazsa, beni senden o kadar koruyacağım.
bu nehrin aktığı yatak titriyor delirmiş debisiyle. yükselip kendine döner kendine görünmeye, kendine boyun eğer kendini görebilmeye.

9 ocak 2007

917
ruhdan paslı neşterlerle hücrelerimden, herbirinden eş zamanlı koparılmış parçalar enfeksiyon halindeler. hepsi ve herbiri irinlerini kusuyor vücüdumdan. midemin ortasında gemi batmış, enkazın salınımından kramplarım ani ve dayanılmaz. bu neşteri tutan eller benimkiler. öyle bir acıydı ki uyuşan tüm duygularım kopma anı ile uyandı. herbiri kendini tanımladığı anda bir tırnağını geçiriyor duvarlarıma, tam solumda, o enkaz civarında.
duygu nöbetleri geçiriyorum. titremeler, vücudun yakarak atmaya çalıştığı duygu enkazlarından yüksek ateşler, orta’ma geçirilen her tırnakta çıkarmayayım diye onları derin soluklanışlarım. sürüncemeli. ama diriliş.

Leave a Reply

