2233


2233
22311

resmi olarak gittiğinden beri sekiz yıl, seni en son gördüğümden beri dokuz yıl beş aydan fazlası oldu. gitmene izin veremediğim zamanın nicelendirmesini ise yapamıyorum yahut yapmıyorum.
kendimle uğraşım devam ettikçe senin dünya ile öbür  dünya arasına sıkıştırıp işkence çekmene göz yumacağım sanırım. acı çektiğini görmek bana daha çok acı verse de hala gitmene izin veremiyorum. hala döneceksin. hala sana anlatmak için bir sürü şey biriktiriyorum. hala döneceğine inanıyorum. inanamıyorum dönmeyeceğine ve yaşadıklarımı sana söyleyemeyeceğime, başkalarını sana şikayet edemeyeceğime, başardığım ve benimle gurur duyacağın şeyleri sana anlatamayacağım gerçeği bende hastalıklı bir sanallığı taklit ediyor.
bir gün seni sakladıkları yere gideceğim seni ziyarete. buna dayanabilecek gücüm olduğunu göstereceğim sana. çünkü sen, buna da hazırlamıştın. bana öğrettiğin her şeyim ben. ben de seni seviyorum baba.

youtube.com/watch?v=vu6j_16278E&feature=BF&list=QL&index=3

Leave a Reply

