Olafur


20 ocak 2019

3:40pm
19811

Olafur,

elektronik aletleri insan vücudunun üzerinde hasarsız, kayıp gidecek gibi eriten bir sıcak var burada. senden çok uzakta, avucumun içinde tuttuğum bu telefonum, bedenimden buharlaşıp, uçup giden vücut sıvım gibi avucumdan, parmaklarımın arasından akıp gidiyor. parmaklarımın arasından akıp yere damlayan sıvı metal ve onu sıvılaştıran bu sıcak aklımdaki anlamsız ve eylemsiz cümleciği tekrarlamamı tetikliyor; “…..senden çok uzakta…”

senden çok uzakta, gözlerimi görebileceğim en uzak noktaya dikişim katatonik sabit ve ısrarda olsa da sana ne kadar yakın olduğumu göremiyorum sevgilim. senden o kadar çok uzakta, senin yüz maskeni taktım aklındaki tüm sorularına, hepsini yan yana dizip sana ulaşmaya çalıştım ve daha da uzaklaştım. senden çok uzakta, uzaklık kavramı anlam kırılmasına uğradı. senden çok uzakta hiç bir şey sen değildin, sen yapamadım. senden uzakta anlamlar kıvrılıp yanıma uzandı.

seni seviyorum. senden uzakta, artık sana daha da uzakta olamayacağımı görerek, sana daha da yakınlaşamayacağımı anlayarak, özlemle ve hasretle içime ağladığım cevaplar nehrine bırakıyorum kendimi nefes almadan. çünkü senden uzakta, ne zaman nefeslenip kendimi bu yarattığım akansuya bırakıp, derinlere değil daha uzaklara dalsam, verdiğim nefes de sana nefes oluyor. benden çok uzakta sen, içindeki buzdan sık sık soğuk alıyorsun, bense soluk veremiyorum senden uzakta, beni son defa öpüşündeki nefesi veririm diye korkuyorum.

beni öyle uzağa koyup unuttun ki, benliğim anlamını uzaksadı, başka cevaplara yakınlaştım. seni seviyor olmak, beni öyle yakınsadı ki en en uzaktaki halime, kendimi bulamayacak kadar uzaklaştım kendime. seni seviyor olmak, beni sevemiyor olmakla benzer anlamlaştı. artık ben güzel değildim, senden uzakta aynalar da uzak oldu benden.

senden daha da uzaklara yani kendi ellerimle yarattığım uzaklara düşmemek adına, kendimi senden çok uzaklara atıyorum. seni yaşamayı, yakınımda yaşatmayı öğrenemedim. sevgilim, senden intihar ediyorum.

Madeleine

2 responses to “Olafur

  • Nihal

    Çok güzeldi, bazen unutmak mı gerek ya da dip köşeye mi sıkıştırıyoruz en sevdiklerimizi bilmiyorum…

    • tk

      teşekkür ederim.
      “istemek” ile “vazgeçememek” arasındaki kararsızlıklar bir yerlere sıkıştırmamıza yol açıyor sevdiklerimizi/sevenlerimizi diye düşünüyorum.

Leave a Reply

